7/10/11

Tie

Ell se la mirava des de baix, un poc incorporat de la cadira per la tensió de la corbata i encara pensant com la dona havia arribat dalt la taula quan va sonar el telèfon interior:
- Escolta volem saber què feu amb la porta tancada.
- No digues tonteries, estem reunits
Rises
- Aquesta no és com les altres, ves espai, té pinta de valenta.
Va penjar el telèfon, li mirava la falda ajustada.
- M’han dit que t’agrade.
- Bueno, si, com no agradar-me, vull dir, et trobe guapa, si…
- No em vingues amb bajanades, m’han dit que menges els conys molt be.
Mentre parlava es pujava la faldilla, li va mostrar el sexe nu.
- No portes bragues.
- Molt observador, les tinc al maletí, jo isc noeta de casa i si trobe qui m’ompliga me les pose, sino… no. És una mania.
Es va agenollar damunt la taula, oferint-li la figa. Ell es va acostar i ella, ràpidament li va agafar els rinxols del cap i no el va soltar fins tindre el primer sostrac.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Insinua'm ...