25/7/11

White kiss

- Deixa que et bese, que et llepe, em trauré la brusa per a que miris els meus pits... -Et miro esperant resposta- Demana'm el que vulguis... però folla'm
T'acaricie els ous per a ajudar-te a decidir, delicadament, agafe la polla amb la mà i note com se te va possant dura...
- Llepa-me-la, menja-te-la tota, no vull follar -em dius.
Veus la meua careta de fustració, em beses amb molta llengua, amb molta humitat, un bes de boca gran, els meus llavis dins la teua boca. Encara m'excites més, poc a poc baixes les mans fins a dins de les meues calces, em toques el sexe i em notes mullada del tot. A cada caricia gemego... no em costa gaire arribar a l'orgasme, treus els teus dits de dins de mi i me'ls fas llepar. Comprovo que estas molt excitat, amb la polla molt grossa... te la llepo lentament, gaudint de cada recó... mentre et creix més i més te la xuclo, te la llepo, la humetejo i la sacsejo amb les dues mans...
Soc teva del tot, estic de genolls i tú em vas guiant on vols que vagi i quan arriba el moment i jo em vull retirar em dius:
- No marxis!
Et miro als ulls i me la fico sencera, noto dins la boca els teus moviments, la tebior i el gust de la teva llet.
- Passa-me-la
Remonto cap a la teua boca i et faig un bes amb la boca tancada, contenint-me, et mous i em posses lentament la polla a dins, tota humida entra perfectament, em fas obrir la boca i ens empassem junts la llet...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Insinua'm ...